Themajaar

Wij stimuleren de ontwikkeling van kinderen in de leeftijd van 0 tot 13 jaar. Kinderen leren en ontwikkelen spelenderwijs. Daarom wordt vanuit onze pedagogische visie jaarlijks de focus gelegd op een thema. Zo doet uw kind door verschillende bijzondere belevenissen nieuwe ervaringen op en ontdekt en ontwikkelt zo zijn/haar talenten. In 2021 nemen wij uw kind mee naar De Toekomst. Dit is wat uw kind kan verwachten:

Ga je mee naar De Toekomst?

Na het thema Wondere Wereld gaan we het Jaar van de Toekomst in. Hoe ziet de toekomst eruit? In 2021 gaan we in de toekomst kijken! We leren van het verleden, kijken naar het heden en gaan dromen over de toekomst. Hoe ziet jouw leven eruit in 2050? Droom je mee? Tijd maakt de toekomst! Met de tijd groei en ontwikkel je. Jij verandert daardoor. Je kan ook je talent laten groeien en de natuur om je heen groeit met je mee. Door de tijd heen vernieuwen we. Nieuwe trends worden gezet. Het kan altijd sneller, mooier, innovatiever maar ook efficiënter en duurzamer. Alle kinderopvang-, zorg-, buurtwerk-, en onderwijsorganisaties van de SWKGroep, dus ook Stichting GroeiBriljant gaan samen met de kinderen op weg naar de Wereld van 2050. Dat doen we via drie subthema’s:

Tijd – gisteren, vandaag, morgen
Groei – groei op, bloei op!
Trend – de wereld in 2050!

Droom en doe mee!

Iedereen mag mee dromen over de toekomst! Er is een Toekomst ideeënboek ontwikkeld. Het staat boordevol activiteiten, pedagogische kennis en leuke tips voor jou. Op onze website leukekinderactiviteiten.nl zijn nog meer leuke en uitdagende kinderactiviteiten te vinden die passen bij De Toekomst.

PS benieuwd naar onze eerdere thema’s Wondere Wereld, Body & Brains, Water, Techniek, Natuur, Sport & Bewegen en Kunst & Expressie? Bekijk dan al onze ideeënboeken.