tarieven

Tarieven 2022

Bereken hier uw opvangkosten 2022

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met onze medewerkers via (010) 483 28 00 of klantcontact@stichting-groeibriljant.nl. Zij zijn bereikbaar op alle werkdagen tussen 08.00 – 17.30 uur.

Op onze buitenschoolse opvang kunt u drie keer per jaar extra van de opvang gebruikmaken, een cadeautje voor u

Wilt u gebruikmaken van deze gratis opvangmogelijkheid bij onze BSO? Informeer ernaar bij de groepsleiding. Het kan namelijk alleen als de samenstelling van de groep het toelaat. Aanvragen van de dagen kan via de ouderapp.

Dubbelcheck opvanggegevens kinderopvangtoeslag

Wij delen maandelijks kinderopvanggegevens met de Belastingdienst in verband met de hoogte van de kinderopvangtoeslag voor u als ouder. Het is heel belangrijk dat dit gebeurt omdat u hierdoor minder risico loopt op terugvordering en nabetalingen door de Belastingdienst. KlikĀ hier voor meer informatie.

Kinderopvangtoeslag aanvragen

U kunt kinderopvangtoeslag aanvragen bij de Belastingdienst. Om dit aan te vragen, heeft u uw verwachte gezinsinkomen nodig. En de kosten en uren van de opvang. Deze gegevens vindt u in de plaatsingsovereenkomst. De verwerkingstijd bij de Belastingdienst is ongeveer acht weken. De Belastingdienst stort de tegemoetkoming op uw rekening. Bekijk de handige infographic voor een duidelijke en heldere uitleg over de kinderopvangtoeslag.