6 oktober 2021

Stap nu over op de Flexkids Ouderapp en volg uw kind op de opvang

Gebruikt u de Flexkids Ouderapp al? Dit najaar stappen wij helemaal over op deze app. Met de app bent u volledig op de hoogte. Want u vindt daar foto’s van uw kind op de opvang. En ook alle belangrijke nieuwsberichten, het jaaroverzicht met de vakanties, de studiedag en thema’s, personeelsinformatie, de actuele coronamaatregelen en nieuwsbrieven.

Afmelden in de Flexkids Ouderapp

Is uw kind ziek? Of komt het niet naar de opvang? Wilt u dan ook uw kind afmelden in de app? Dan kunnen wij van tevoren inschatten of er een invaller geregeld moet worden als er een medewerker ziek wordt.

Pincode voor eerste gebruik

U downloadt de Flexkids Ouderapp in de Google Play Store of de Appstore. Wanneer u de app voor het eerst gebruikt vraagt deze om een pincode. Vul hier 4106 en uw e-mailadres in. Dan vraagt u een nieuw wachtwoord aan (klik op wachtwoord vergeten) en logt u in met uw nieuwe wachtwoord. In onderstaande video leggen we het u uit. Meer hulp nodig? Onze collega’s van de afdeling Klantcontact & Advies helpen u graag. U kunt hen bereiken op telefoonnummer 010-48 32 800.