Peuteropvang Citrien

• peuteropvang in de buitenlucht (80% buitenspelen)
  • locatie bij speelboerderij Odilia
  • langere dagdelen
Gratis en vrijblijvend uitproberen!

Neem contact met ons op

Contactformulier
reCAPTCHA
Bezig met versturen

Rondleiding aanvragen

Rondleiding
Bezig met versturen

De natuur zien, voelen en ruiken

Opgroeien in de buitenlucht. Dát is peuteropvang Citrien. Een opvang bij speelboerderij Odilia, midden in de stad Rotterdam. Stichting GroeiBriljant vindt het belangrijk dat kinderen zoveel mogelijk buiten zijn. Bij peuteropvang Citrien komt dit mooi samen: peuteropvang in de buitenlucht!

Dierenverzorger

Nadat u uw kind ’s morgens heeft gebracht, gaat het gelijk even bij de pony’s kijken. Een aai over hun neus en door naar de kippenren: daar zijn vannacht kuikentjes geboren, wat lief! En gelijk even de kippen voeren, dan hebben ook zij hun ontbijt gehad. Bij peuteropvang Citrien ervaart uw kind hoe het is op een boerderij: uw peuter mag met de dieren spelen en het verzorgen. Een unieke ervaring, zeker in de stad.

Tellen met takken en stenen

Ook is er veel aandacht voor taal, rekenen en andere ontwikkelingsgebieden. Het liefst in combinatie met de natuur. Hoeveel takjes heb jij? Waarom kleuren de bladeren rood? Hoeveel eieren hebben de kippen deze week gelegd? Spelenderwijs leren de kinderen. Ook door ze te laten vertellen wat ze zien en beleven. Onze pedagogisch medewerkers ondersteunen de kinderen daarbij, zodat ze hun ervaringen met hun ouders kunnen delen na een dag vol plezier bij peuteropvang Citrien!

Klaar voor de volgende stap

Bij peuteropvang Citrien werken we met voorschoolse educatie (VE). Zo krijgt uw peuter gelijk de basis mee die het nodig heeft voor de volgende stap: de basisschool.

Kaart laden...