kinderopvang

Kinderdagverblijf

Met aandacht en zorg opgroeien

Het kinderdagverblijf bij Stichting GroeiBriljant is er voor kinderen vanaf zes weken tot het moment dat zij naar de basisschool gaan. Er wordt met veel aandacht gezorgd voor uw kind. Bij Stichting GroeiBriljant stimuleren we de ontwikkeling van uw kind op sociaal-emotioneel, cognitief en motorisch vlak. Zoals zindelijk worden, mensen herkennen, leren lopen en praten én natuurlijk samenspelen!

Veiligheid, structuur en vertrouwen

Een omgeving met structuur en regelmaat waarin uw kind zich veilig voelt. Daar zorgen onze pedagogisch medewerkers voor! Er wordt gewerkt met een duidelijke dagindeling en vaste groepen. Dat geeft uw kind een fijn en vertrouwd gevoel. Er is een fijne plek waar zij kunnen slapen. Daarnaast is er natuurlijk tijd voor spelletjes, zingen, creativiteit, buitenspelen en vrij spel. Onze ruimtes zijn ingedeeld in verschillende speelhoeken waardoor er veel variatie in spel mogelijk is. Het speelgoed is afgestemd op de leeftijd van de kinderen.

Inschrijven of meer informatie?

Vanaf het moment dat u zwanger bent, kunt u uw kind al inschrijven. Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Dan kunt u bellen met onze medewerkers van afdeling klantcontact en advies via 010 483 28 00. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen. U kunt hiervoor een afspraak maken bij de locatie van uw voorkeur.