20 december 2021

Buitenschoolse opvang gesloten

Helaas is vanwege het grote aantal coronabesmettingen de buitenschoolse opvang (BSO) gesloten. Dit is zo vlak voor de feestdagen vervelend nieuws, maar we begrijpen de noodzaak. De sluiting van de scholen zat eraan te komen. Dat ook de buitenschoolse opvang sluit, was voor onze sector verrassend. Wat betekent dit nu voor de opvang van de kinderen?

Buitenschoolse opvangĀ (4 tot 13 jaar) gesloten, noodopvang voor ouders met een cruciaal beroep

Al onze buitenschoolseopvanglocaties zijn van dinsdag 21 december 2021 tot en met ten minste 7 januari 2022 gesloten. De kinderen van ouders met een cruciaal beroep vangen we wel op. Dit doen wij op de normale contractdagen en tijdens de reguliere openingstijden.
In de kerstvakantie zijn de locaties geopend voor noodopvang, zoals altijd in de vakantie de hele dag. Tussen kerst en oud & nieuw zijn sommige locaties elk jaar gesloten. Die locaties bieden tussen kerst en oud & nieuw geen noodopvang. Hier staat voor welke locaties dat geldt.

Dagopvang (0 tot 4 jaar) blijft open

Voor de kinderdagopvang (0 tot 4 jaar) verandert er niets. Alle locaties zijn open in de week van 20 tot en met 24 december. En ook tijdens de kerstvakantie zijn wij open volgens de normale openingstijden. Tussen kerst en oud & nieuw zijn sommige locaties elk jaar gesloten. Hier staat voor welke locaties dat geldt.

Peuteropvang (2 tot 4 jaar) blijft open

Voor de peuteropvang (2 tot 4 jaar) verandert er niets. Alle locaties zijn open in de week van 20 tot en met 24 december. Kinderen zijn welkom op de dagen dat we het normaal gesproken ook opvangen. In de periode van 27 december tot en met 7 januari 2022 is het kerstvakantie en is de peuteropvang gesloten.