Header afbeelding

Buitenschoolse opvang

Een leuke en leerzame tijd

De buitenschoolse opvang (BSO) bij Stichting GroeiBriljant is er voor kinderen van 4 tot 13 jaar en staat voor vrije tijd en plezier. Buiten schooltijd bieden we uw kind een leuke en leerzame vrije tijd. De activiteiten die we doen en het speelgoed waarmee we spelen zijn afgestemd op de leeftijd en wensen van de kinderen. We wisselen activiteiten zoals sport, spel, muziek, koken, lezen en techniek met elkaar af. Even niets doen mag natuurlijk ook. In de vakantie naar de BSO is een avontuur, let maar op! Ook in vakanties zorgen we voor allerlei leuke activiteiten met een supergaaf vakantieprogramma.

Na schooltijd

De dagen op de BSO zijn gebaseerd op een vast ritme. Als de kinderen er allemaal zijn, eten we eerst wat fruit samen: lekker én gezond! We praten over de dag en komen tot rust na een drukke schooldag. Daarna is het tijd om iets leuks te doen. De kinderen kunnen zelf iets kiezen of ze doen mee aan een georganiseerde activiteit. Tijd voor huiswerk met begeleiding is er natuurlijk ook.

Van school naar de BSO (en andersom!)

De BSO’s van Stichting GroeiBriljant zijn geopend op tijden die aansluiten op de schooltijden van de kinderen. In de vakanties zijn we hele dagen geopend (uitgezonderd tussen Kerstmis en Nieuwjaarsdag). Stichting GroeiBriljant biedt veelal ook opvang bij sluiting van scholen. Op een aantal locaties kunnen kinderen ook vóór schooltijd terecht, vanaf 7.30 uur. Een aantal van onze locaties zit in de school.

Inschrijven of meer informatie?

Neem gerust contact op met onze medewerkers van afdeling klantcontact en advies via 010 483 28 00. U bent natuurlijk ook van harte welkom om langs te komen. U kunt hiervoor een afspraak maken bij de locatie van uw voorkeur.